Search
Close this search box.
Strona główna
Odpowiadamy klientom

Najczęściej zadawane pytania

Naszym celem jest zapewnienie wszelkich informacji, wsparcia i pomocy, których potrzebujesz. Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najpopularniejsze pytania, które często zadają nasi klienci.
„Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem: razem w kierunku niezawodnych rozwiązań!”

Część elementów dostępne są w magazynie (naszym lub naszych producentów) i możemy je dostarczyć w przeciągu kilku dni roboczych, ale są też elementy i urządzenia dopasowane są do konkretnego zastosowania nie są one dostępne od ręki, ale zrobimy co w naszej mocy aby dostosować warunki naszej oferty aby dopasować się do zapotrzebowania.

 

Nie, jako dostawca wszystkie nasze zamówienia realizujemy w warunkach DDP ( Incoterms 2020), co oznacza że my zajmujemy się organizacją całego transportu z dostawą na wskazany przez Państwa adres, w całej Polsce.

Tak, wszystkie elementy, połączenia elastyczne, kominki odpylające, pierścienie uszczelniające do big-bag oraz urządzenia takie jak zawory irysowe, zasuwy, rozdzielacze, dozowniki jak również przenośniki aero-mechaniczne mogą być wykonane do zastosowania w strefie ATEX do pyłów (strefa 20, 21 oraz 22).

Oczywiście, we współpracy z firmą Mysak Group sp. z o.o. sp. k. możemy przygotować kompleksową ofertę zawierającą projekt, dostawę urządzeń i elementów, montaż oraz wdrożenie ich do pracy w Państwa instalacji.

Połączenia elastyczne, pierścienie uszczelniające:
Elementy dostępne w magazynie: 3 – 4 dni robocze,
Elementy wymagających produkcji: 3 – 5 tygodnie,

Rury, łuki rurowe do transportu pneumatycznego:
Elementy o standardowej średnicy, o grubości ścianki 1,5 lub 2,0mm: 5 -7 dni roboczych,
Elementy o standardowej średnicy, o grubości ścianki 3,0mm:  około 4 tygodnie,

Elementy JACOB:
Elementy montażowe: króćce, obejmy uszczelki – 4 – 6 dni roboczych,
Rury, łuki, redukcje, trójniki – 2 – 4 tygodnie,
Urządzenia lub elementy które wymagają wyprodukowania lub elementy w wykonaniu ze stali nierdzewnej 316 – 6 – 8 tygodni,

Dozowniki celkowe, zawory, rozdzielacze:
Zawory Irysowe: 6 – 10 tygodni,
Rozdzielacze i dozowniki celkowe: 8 – 14 tygodni,

Przenośniki aero-mechaniczne:
Przy dostawie transportem lotniczym 10 – 14 tygodni,
Przy dostawie transportem morskim: 20 – 24 tygodni.

Nie, ale oczywiście zamówienie większej ilości zawsze będzie bardziej efektywne cenowo.

Nie dotyczy pojedynczych elementów asortymentu, o których poinformuje Cię specjalista.
 

Jak najbardziej! Wszystkie kwestie związane z gwarancją zostaną również potwierdzone na etapie ofertowania.

Jak najbardziej, na wszystkie urządzenia i elementy możemy dostarczyć wymagane dokumentacje, takie jak dopuszczenie do kontaktu z żywnością, dopuszczenie do pracy w strefie ATEX. Całą dokumentację dostarczamy nieodpłatnie.

Wyjątkiem jest certyfikacja materiałowa 2.2 lub certyfikacja 3.1 które wymaga dodatkowej opłaty. 

 

Jakiego rodzaju certyfikaty?

Połączenia elastyczne:
Dopuszczenie do kontaktu z żywnością, dopuszczenie do pracy w strefie ATEX, certyfikacja materiałowa zakończeń stalowych.

Elementy stalowe – rury, łuki, elementy JACOB – certyfikacja materiałowa.

Urządzenia – zawory, dozowniki, rozdzielacze, przenośniki – certyfikacja ATEX, instrukcja montażu, obsługi i konserwacji.

Dla dozowników celkowych – certyfikacja autonomicznej bariery przeciw wybuchowej ST1 lub ST2.

Połączenia elastyczne:
Dopuszczenie do kontaktu z żywnością, dopuszczenie do pracy w strefie ATEX, certyfikacja materiałowa zakończeń stalowych.

Elementy stalowe – rury, łuki, elementy JACOB – certyfikacja materiałowa,

Urządzenia – zawory, dozowniki, rozdzielacze, przenośniki – certyfikacja ATEX, instrukcja montażu, obsługi i konserwacji.

Dla dozowników celkowych – certyfikacja autonomicznej bariery przeciw wybuchowej ST1 lub ST2.

Jak to wygląda

Proces sprzedaży

Jeśli szukasz urządzenia albo rozwiązania, zachęcamy do konsultacji z naszym specjalistą. Wiedza zgromadzona w ciągu wieloletniego doświadczenia pozwoli nam znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb i wymagań.

  • Prośba o wycenę: Zachęcamy do wypełnienia formularza zapytania na stronie internetowej lub skontaktować się pod podanymi danymi kontaktowymi. Zapytanie powinno zawierać informacje o wymaganych produktach oraz ich zastosowaniu. Im więcej informacji uda nam się zebrać na tym etapie tym dokładniejsze rozwiązanie będziemy w stanie dobrać.
  • Przygotowanie oferty: Po otrzymaniu zapytania ofertowego dobieramy odpowiednie rozwiązanie, lub kilka rozwiązań do wyboru oraz przygotowywana jest dokładna oferta cenowo-terminowa zawierająca wszystkie warunki dostawy wymaganych produktów i usług. Akceptacji oraz spełnieniu wszystkich ustalonych warunków zamówienie przekazujemy do realizacji.
  • Przekazywanie danych do producenta: Po otrzymaniu potwierdzenia płatności od zamawiającego, przekazujemy dane i szczegóły zamówienia do producenta.
  • Dostawa: Tym etapem zajmujemy się kompleksowo. Wszystkie nasze oferty realizujemy w warunkach warunkach DDP (Incoterms 2020), co oznacza że my zajmujemy się organizacją całego transportu z dostawą na wskazany przez Państwa adres, w całej Polsce.
  • Faktura VAT – Faktura zawiera informację o kwocie do zapłaty, szczegółach płatności i terminie płatności.

 

Każdy z tych punktów reprezentuje ważny etap w procesie sprzedaży.

Z naszej strony chcemy zapewnić naszym potencjalnym klientom przejrzystość i zaufanie w procesie zakupu produktów od naszej firmy.

Chętnie pomożemy! Na etapie pierwszego kontaktu  spróbujemy zebrać najwięcej informacji dotyczących zastosowania połączeń elastycznych aby dobrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie. Możemy przygotować wycenę na kilka alternatywnych rozwiązań z dokładnym opisem.

Produkty suche (o zawartości wilgoci poniżej 15%), nie oklejające się, których cząstka nie przekracza 13mm w zakresie temperatur od -5 °C do 120 °C. Mówimy tutaj o produktach o bardzo niskiej granulacji jak mąka czy mleko w proszku, do płatków. 

Proces zamawiania niestandardowych elementów przebiega według następującego schematu:

  1. Omówienie zastosowania oraz wymagań: Na początku procesu chcemy skonsultować się w celu zebrania jak najwięcej informacji, w dowolnej, najwygodniejszej dla Ciebie formie (rozmowa telefoniczna lub e-mail). Ważne jest, abyśmy mogli doprecyzować zastosowanie i wszystkie wymagania dotyczące produktu. Określenie specyfikacji takich jak rozmiar, kształt, materiał, produkt, temperatura i inne szczegóły, które, jeśli zostaną prawidłowo dobrane, zapobiegną potencjalnym problemom podczas instalacji i eksploatacji. Ta konsultacja pomoże nam zrozumieć Twoje wymagania i zaproponować najbardziej odpowiednie rozwiązania.

     

  2. Dobór rozwiązań: Po omówieniu wymagań przystępujemy do doboru technicznego urządzeń oraz elementów dostosowanych do indywidualnych potrzeb. We współpracy z producentami, biorąc pod uwagę unikalne wymagania klienta rozmawiamy o najlepszych i najbardziej efektywnych rozwiązaniach. Na tym etapie opracowywane są dokładne szczegóły i warunki oferty, jak również mogą zostać szkice i rysunki wymiarowe. Na tym etapie możemy zapewnić część dokumentacji do wglądu.

     

  3. Przegląd i zatwierdzenie oferty: Po przedstawieniu oferty pozostawiamy czas do Państwa konsultacji wewnętrznej, jak również oczywiście jesteśmy otwarci na uwagi, wymagane zmiany i poprawki. Tutaj również mamy możliwości na ewentualne negocjacje ceny.

     

  4. Produkcja: Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów i akceptacji oferty zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Jeżeli są to elementy dostępne w magazynie przesyłka zostanie przygotowana. Jeżeli są to elementy które wymagają produkcji, zostaje przekazane do produkcji. Po przyjęciu zamówienia przez producenta zostanie potwierdzony szacowany termin dostawy. Produkt jest gotowy do dostawy do klienta po zakończeniu produkcji zostaje przygotowana przesyłka.

     

  5. Dostawa i instalacja (jeśli wymagane):
    Przesyłka zostaje przekazana do dostawy i zajmujemy się całym procesem dostarczenia zamówienia na wskazany adres (DDP Incoterms 2020).
  6.  

W razie potrzeby i ustaleń oferty możemy zapewnić również usługę montażu, wdrożenia i szkolenia w zakresie użytkowania i konserwacji dostarczonych elementów i urządzeń.

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami

Po pozostawieniu danych kontaktowych nie musisz się martwić, że przekażemy Twoje dane stronom trzecim i nie wysyłamy spamu!

Potrzebujesz pomocy?

Masz więcej pytań?

photo2 2

Zdajemy sobie sprawę, że czasami pytania mogą być wyjątkowe lub wymagać bardziej szczegółowego wyjaśnienia. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w naszych często zadawanych pytaniach, nie martw się. Nasz zespół ekspertów jest gotowy do pomocy.

Doceniamy Twoje zainteresowanie i jesteśmy gotowi do współpracy w celu rozwiązania wszelkich pytań, które możesz mieć.

Skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób

Zaobserwuj nas

Odwiedź nas 26.11 - 28.11

Food Tech Expo 2024

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na Międzynarodowych Targach Technologii Spożywczych Food Tech Expo, na którym zaprezentujemy nasze urządzenia i komponenty maszyn do transportu materiałów sypkich. 
 
Jeśli chcieliby Państwo odwiedzić nas na targach, zachęcamy do wypełnienia formularza. W odpowiedzi prześlemy Państwu darmowy voucher wstępu. 
Serdecznie zapraszamy!

Zapraszamy na targi SYMAS!

Zapraszamy do wypełnienia formularza, w odpowiedzi otrzymacie Państwo email zawierający bezpłatny voucher na udział w Międzynarodowych Targach Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych SYMAS.